sobota, 29 kwietnia 2017

Żwirek jakiego jeszcze nie było

Sklep internetowy KrakVet.pl wprowadza do swojej oferty nowy rodzaj żwirku silikonowego. Diamentiq, bo o nim mowa, jest już dostępny w regularnej sprzedaży.



Zoologiczny sklep internetowy KrakVet poszerzył asortyment, wprowadzając do sprzedaży całkiem nową linię żwirków silikonowych dla kotów. Diamentiq dostępny jest zarówno w wersji naturalnej, jak i w czterech  nutach zapachowych: jabłkowej, pomarańczowej, lawendowej i cytrynowej.



Każdy posiadacz kota wie, jak istotny jest wybór dobrego jakościowo żwirku. Ważne jest, aby żwirek dobrze pochłaniał ciecze i zapachy, a przy tym nie pylił i nie przyczepiał się do kocich łapek, ponieważ to właśnie rozsypany żwirek stanowi najczęstszą bolączkę właścicieli kotów.



Wybór dobrego produktu, zgodnego z potrzebami pupila i oczekiwaniami właściciela, stanowi często nie lada wyzwanie. Warto kierować się więc nie tylko ceną, lecz także właściwościami produktu, ponieważ to właśnie od nich zależy zarówno komfort użytkowania, jak i wygoda czyszczenia.



Żwirek silikonowy Diamentiq dostępny jest do kupienia na stronie sklepu: lwww.krakvet.pl
posted from Bloggeroid

35 komentarzy:

  1. O :) Ciekawe :) ja mojemu kocurkowi kupuję tylko silikonowy - jest najlepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuję zrobić z tego prezent, może się uda ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm, interesujący wybór zapachów. Ciekawe, który przypadłby do gustu mojej Balbinie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam. Czy odblokuje mnie Pani na facebooku żeby wyjaśnić całą sprawe, czy nadal bedzie sie pani zachowywała jak dziecko?

    Jeśli do wtorku nie otrzymam pieniędzy, w środę idę na policje. Już całą rozmowę wydrukowałam, jak i to że MOJĄ ksiażkę nadal Pani wystawiała na grupach książkowych.

    Czekam tylko do wtorku. Jeśli dostanę pieniądze - skasuje wszystkie posty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło was poznać :) będę wpadać a te zwirki osobiście uwielbiamy!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak się sprawdził taki żwirek warto go stosować? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog :) Zapraszam do siebie :) https://hubert-kot-ktoryjezdzirowerem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mimo wszystko nie jestem przekonana co do żwirku silikonowego, u nas się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  9. U nas dopiero będzie testowany i zobaczymy co z tego wyjdzie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeśli faktycznie ma tyle zalet co piszesz, to muszę go wypróbować u siebie. Silikon ładują już w takie miejsca, że chyba nic mnie więcej nie zaskoczy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne fotografie, super wpis,bardzo fajny blog.
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Testowałem i przyznaję rację, że to świetny produkt. Pozdrawiam, bardzo ciekawy blog.

    OdpowiedzUsuń
  13. Musze przetestować, moja kicia się na pewno ucieszy z takiego prezentu. Gdzie to można teraz dostać?

    OdpowiedzUsuń
  14. Może chociaż tego żwirku by mój kot nie rozrzucał po całym mieszkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  15. mój kot też je uwielbia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie mam problemu ze żwirkiem, bo mój kot załatwia swoje potrzeby tylko i wyłącznie poza domem. Kuweta zawsze jest, na wszelki wypadek, ale jak rok temy nasypałam żwirku, tak do tej pory nietknięty jest

    OdpowiedzUsuń
  17. U nas króluje żwirek silikonowy :) ale przy poprzednich kociakach używałam zawsze bentonitu i też się dobrze sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Haha kotek ewidentnie zainteresowany żwirkiem, musi być dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Kotek ewidentnie zainteresowany jedzonkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Mój kot jednak woli tradycyjny żwirek :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hahah kotki jakie zainteresowane nowym żwirkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się ten wpis, uwialbiam takie tematyczne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog. Na tym blogu na pewno zostanie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oho, kociaki ewidentnie zainteresowane nową karmą :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Czy Twój kotek jest twarzą tego żwirku? haha :D super !

    OdpowiedzUsuń
  26. Super wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie słyszałam o takim żwirku. Trzeba przetestować skoro ma tyle zalet

    OdpowiedzUsuń
  28. Używam na codzień, a raczej mój kot i serdecznie polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Wejdź w świat psiego bloga! Odkryj praktyczne wskazówki, inspirujące historie i tajniki życia z psem. Czytaj, ucz się i czerp radość z psich przygód! https://nasze-psy.pl/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ranking kont bankowych to niezastąpione narzędzie. Pomógł mi wybrać konto z niskimi opłatami i dogodnym dostępem do usług online http://www.cs-pobierz.pl/

    OdpowiedzUsuń