poniedziałek, 4 czerwca 2012

Kochamy ten fotel


O jejku jak my kochamy ten fotel
jest duży ,wygodny - można sobie
naostrzyć pazurki - z przodu wygląda
pięknie - z tyłu nie bardzo - trochę
go wydrapaliśmy - pańcia jest zła
no ale nic nie zrobi - kocha nas haha

Właściwie to fotel jest mój i Tuśki - Maciek
nie wiem po co tu przyszedł - Cebula ma inne
miejsce - kanape - też lubi w nią drapać -
no ale tam pańcia pilnuje i rzadko można
sobie podrapać

Maciek - no idz  stąd - nawet nie można się
rozłożyć

No dobra już ide - mam gdzieś wasz fotel -
ide do Cebulki on mnie rozumie
poleżymy sobie na kanapie

18 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądają razem na fotelu :), a zdjęcie Cebulki słodkie z tymi łapusiami!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fotele są najlepsze!! :))
    Dobrze, że Twoj psiak taki mały, bo mój jak się położy to dla kota nie ma już miejsca ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha - wiem - zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  3. Pięknie :-))
    Cała trójeczka na jednym fotelu :-)
    Dobrze,że one wszystkie podobnego wzrostu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie - ale Maćka i tak wypędziły

      Usuń
  4. I tak to jest, że najlepiej wspólnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie że tak - wspolnie jest fajnie i ciepło

      Usuń
  5. To duży plus dla Pańci, że kocha!;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam też pozwalają drapac np kanapę. Udają że się złoszczą, ale nas kochają bardziej niż kanapę ha ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie bo jak można kochać kanapę hahaha

      Usuń
  7. Hi sweeties!
    Have a great and lovely week!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj moje tez kochaja jeden fotel. Jest ohydny, paskudny, tył w strzępach, ale kochaja go i nic innego nie niszczą. Stoi w najmniej używanym pokoju, a my nie mamy serca go wyrzucic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój fotel jest też z tyłu poszarpany :(

      Usuń