sobota, 13 lipca 2013

O !!!! Jejku - Jejku - Dreamies przyszło .. zakrzyknął Cebula



Taki fajny Pan Kurier przyniósł torebkę ( Pańcia dostanie żeby nam w niej żarełko przynosiła )Jakie cudeńka do przetestowania - opakowania fajnie wyglądają - takie kolorowe aż się chce zajrzeć co tam jest w środku. Teee !!  Maciek nie oblizuj się bo to jedzonko tylko dla nas - dla kotów !!! .



O !! Kurczaki !! fajnie to wszystko wygląda - ciekawe czy dobre 



No co Ty - Maciek nie przejmuj się też Ci damy spróbować :)



Patrzcie !! Tuśka  spod  łóżka wreszcie wyszła.



O co tyle robią krzyku - wiadomo jak zwykle - sławetna trójca - 2 koty i pies. Ciekawscy !! Ja mam swój honor - wychodzę powoli z gracją - Jestem kobietą !!



Pańcia - Dawaj wreszcie te przysmaki !!!



Nooooo !!!



Aleeeeeeee super - Jemy aż nam się uszy trzęsą - jakie dobre mniam , mniam , mniam



Ej !!! może teraz inny smaczek ??



POLECAMY :)



Bardzo dziękujemy za możliwość spróbowania przysmaków DREAMIES

Po minach moich kotów wnioskuję że będe im kupować Dreamies.

Bo wiadomo - Koty zrobią wszystko aby je mieć !!!




24 komentarze:

  1. Jak widze, ciagle ktos komus cos dla kotow lub pieskow do sprobowania przesyla. A to smakolyki Dreamies, a to Felixy z domkiem kartonowym do zabawy. Fajnie macie! Mnie jakos nikt nie chce niczym skusic, a wlasciwie nie mnie, tylko moje zwierzaki. Buuuuu.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dlatego , że to są blogi typowo kocie lub psie. Czasami coś tam napiszę innego , ale głównie piszę o moich zwierzakach.Mogłabyś założyć drugiego bloga i pisać o swoich zwierzakach. Miećka jest taka fajna - na pewno by miała dużo do powiedzenia :)

      Usuń
    2. Nie bede sie rozdrabniac, juz z tym jednym blogiem mam roboty co niemiara.

      Usuń
    3. Wiem , wiem - też miałam jeszcze dwa blogi o książkach i shabby chic - zlikwidowałam bo nie dałam rady prowadzić trzech na raz - to była straszna mordęga a miała być przyjemność :)

      Usuń
  2. cieszę się, że tak smakuję przysmaki! I my spróbujemy. Moje futerka uwielbiają różnego typu smakołyki :)

    smacznego! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo naprawdę są dobre - widać to po zachowaniu moich kotów :)

      Usuń
  3. O jak fanie macie :-D Nasz Mikeszek też byłby zachwycony takimi przysmakami :-))
    Super relacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam maila z zapytaniem czy chcę przetestować te smakołyki i proszę - testujemy :)

      Usuń
  4. Moim tez smakowaly :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. hihi jak dzieci do cukierów :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Tym razem gusta naszych ulubieńców się pokryły. Moje kociaki kochają te przysmaki :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale macie fajnie :) Widać, że kociastym smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zasmakowało im bardzo - trzeba będzie kupować - nie ma wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No kotki. Dla każdego starczy :D
    Super fotorelacja! :)
    pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. widac pełne zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń