wtorek, 1 kwietnia 2014

Jestem Wodnikiem i dzisiaj są moje imieniny







To pierwszy opis Wodnika , który do mnie pasuje w 100%



WODNIK

Osoba spod znaku Wodnika jest idealistą z wielką wyobraźnią. Nie przykłada wagi do spraw materialnych, jest z kolei bardzo spontaniczny i pociąga ją wszystko co niezwykłe i egzotyczne.



Wodnik jest typem samotnika, który lubi chodzić własnymi ścieżkami. Nie interesuje go zdanie innych i nie ulega wpływom. Ceni towarzystwo innych ludzi i łatwo przystosowuje się do nowych osób i nowych warunków. Według niego nie ma rzeczy niemożliwych.



Wodnik jako dziecko różni się od swoich rówieśników, przeważnie ma inne, czasami dziwne zainteresowania. Już od małego jest ekscentryczny.



W astrologii patronem Wodnika jest Uran, Saturn oraz Merkury. Księżyc z kolei sprawia, że Wodnik żyje według własnych zasad i jest oryginalny.











znaczenie_imienia_grazynaHISTORIA IMIENIA GRAŻYNA

Imię to ma swoje źródło na Litwie. Gražina znaczy „piękna”. Podobno wymyślił je Adam Mickiewicz na potrzeby swojego działa.











29 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji imienin.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego!:)Też dziś będę na ciachu imieninowym u Grażyny:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego naj naj naj z okazji imienin :-)

    Wodniki to bardzo mądre znaki,
    Przynajmniej tak o dzieciach słyszałam....
    Nie ma to jak młodość :-)))
    Ale my ciągle młode ,
    tylko dlaczego te dzieci takie stare :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze żebyśmy były młode duchem :)
      Dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  4. Wszystkiego dobrego, świętuj na całego :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taki zamiar :)
      Dziekuję i zyczę miłego dnia :)

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego zatem :-) Samych dobrych chwil :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też jestem wodnikiem tylko że ja z lutego.Wszystkiego najlepszego 100 lat przede wszystkim zdrowia.Buziaki z bukietem róż przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też z lutego , a dzisiaj mam imieniny :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  7. Moj ojciec jest wodnikiem i rzeczywiscie chyba cos jest na rzeczy, bo Twoja definicja wodnika tez do niego pasuje.
    Najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Najlepsze życzenia Grażynko! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia i zamierzenia.
    Wodnik to ponoć elitarny znak,niezwykły przez planety Uran i Saturn. Tez jestem wodnikiem i opis podany przez Ciebie pasuje mi jak ulał.I powiem Ci,że przez tę odmiennośc nie zawsze było miło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że z tą odmiennością nie zawsze dobrze się żyje :)

      Usuń
  9. fajny znak, ten wodnik. niestety nigdy wodnika nie znałam. wszystkiego najlepszego imieninowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to już znasz :) dziękuję za życzenia :)

      Usuń
  10. fajny znak, ten wodnik. niestety nigdy wodnika nie znałam. wszystkiego najlepszego imieninowo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pieknego dnia Grazyno:)
    Rzeczywsicie, przeczytalam ten opis i do mojej babci,ktora tez wodnikiem byla, pasuje jak ulal.
    Serdecznosci;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
  12. Wszystkiego naj, naj, naj w dniu imienin. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze Ja dołączam się do życzeń imieninowych ...słoneczka w pogodzie i duszy ;-))) podobno wodniczki to wariatki więc i ja też nią jestem , z pozdrowieniami ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za życzenia :)
      Lubię być niegrożną wariatką :))
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  14. Troszkę spóźnione, ale serdeczne życzenia wszystkiego, co najlepsze Grażynko! :))

    OdpowiedzUsuń