piątek, 26 lipca 2013

Władysławowo




Towarzystwo zasmucone bo młodsza duża wyjeżdza sobie nad morze do Władysławowa.

Wprawdzie tylko na 3 dni ale dla nas to i tak długo. Kto się będzie z nami bawił ?? Starsza duża jest leniwa woli czytać , albo siedzieć przy kompie. Oj dola nasza dola :(



Pakowanie odbywa się pod nadzorem Cebuli. Werka ?? a majtki wziełaś ?



Skarpety ? a po co Ci skarpety .... Ja bym w żżżżyciu nie założył.



Ech wspomnienia ... kiedyś było tak - dwie małe  panieneczki  w jednakowych sukienkach.



Teraz już dorosłe - piękne , mądre - jestem z nich taka dumna - udało mi się.



10 komentarzy:

  1. Moje po wyjeździe córki zajęły jej łóżko, przynajmniej miały dużo miejsca dla siebie ;-)
    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No tak, potomstwo chodzi juz wlasnymi drogami, moje juz dawno wyprowadzone, tylko zwierzeta po nich zostaly...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie Weronka jeszcze trochę pomieszkuje :)

      Usuń
  3. We hope your human comes back to play with you soon!

    OdpowiedzUsuń
  4. Beda teskinic koteczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą , ale szybko zleci to tylko 3 dni :)

      Usuń