środa, 16 października 2013

Czary Mary i Koty



Krzysztof Łozowski zajmuje się malarstwem olejnym, rysunkiem, akwarelą, pastelą, plakatem, karykaturą i grafiką komputerową. Tworzy we własnej technice. Jego twórczość jest różnorodna, ekspresyjna, spowita mgłą tajemnicy. Świat wykreowany w pracach Krzysztofa Łozowskiego jest... światem, w którym istnieją mroczne zjawy i myśli wydobyte z głębin podświadomości... światem zaczarowanych baśni i mitów... światem kolorów, promieni słońca rozświetlających smutki, spełniających marzenia... Jego prace wyrażają prawdę o nim samym. 





Moja sztuka to ja, to moja cisza w samotności, samotności jedynej, prawdziwej, pozwalającej istnieć, słyszeć niesłyszalne, widzieć niewidzialne... Spoglądam i widzę czarodzieja z krainy nieznanej, który zapomniał odczarować tego małego chłopca spacerującego w niekończącym się lesie, do którego ledwie słyszalne dźwięki przenikają... ze świata umarłych, już nie tak strasznego, nie tak upragnionego. 






Odwieczna próba odpowiedzi na pytanie: kim jestem? to jeden niekończący się cykl obrazów z wieloma tytułami, które delikatnie, a czasem odważnie , dotykają naszego sumienia, naszej prawdy o samym sobie. Im bliżej siebie, swego ja, tym trudniej, tym bardziej tajemniczo, wszystko nienazwane nabiera sensu po to, aby właśnie go stracić... 







 

Prace Krzysztofa Łozowskiego znajdują się w prywatnych kolekcjach w kraju i w wielu zakątkach świata, m.in. w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Szwajcarii, Austrii, Francji, Grecji, Czechach, Rosji, Norwegii, Włoszech, Stanach Zjednoczonych, Japonii. Prezentowane były podczas wielu wystaw. 




 

Podobają Wam się prace Krzysztofa Łozowskiego ? Mnie bardzo !!Przypadkowo zobaczyłam jedną z nich na Facebooku i znalazłam stronę malarza na FB. Obrazy są cudowne - bardzo różnorodne. Ja wybrałam parę dla Was o tematyce kociej .... wiadomo dlaczego. Jeśli chciałybyście obejrzeć więcej zajrzyjcie  TU

 


9 komentarzy:

  1. Szczegolnie podobaja mi sie akwarelki kocie z krasnoludkami. Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się też bardzo podobają. Zauważyłam że od czasu do czasu malarz robi taką mini aukcje z ceną wywoławczą 100 zł i można kupić np. takiego kota :)

      Usuń
  2. Przednie są te kocie akwarele :-) Zaciekawiona lecę pooglądać inne prace artysty :-)
    Miłej środy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te kocie dzieła sztuki. Niestety nie mam konta na fb, więc nie podejrzę innych prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kociaki takie obrazy mogłabym mieć

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten czarny kot patrzący intensywnie okrągłymi oczami ma w sobie coś hipnotyzującego. Mogła bym mieć takiego spoglądającego na mnie ze ściany. Dzięki za odkrycie takich skarbów.

    OdpowiedzUsuń
  6. Akwarelki są świetne!! Jestem zauroczona nimi!:))

    OdpowiedzUsuń