sobota, 19 października 2013

Dom moich marzeń






Pantera TU zaproponowała zabawę w marzenia o domu

Zabawcie się z nami :))

Taki domek mogłabym mieć. Oczywiście trochę dłuższy. Wiem powinien być bardziej wypasiony ale bardzo mi się podobają takie proste domy . Okiennice są boskie - ale przemalowałabym na różowo ( a co ? ) albo zielono , albo niebiesko - kratkę z domu bym zdjęła. Uwielbiam donice. Ma być wokół dużo zieleni. Ta zieleń obok ławeczki niezbyt mi się podoba. Róże - dużo róż. Układ kamieni jest taki jak lubię. Tak ... To jest to !!!

 

  Living dangerously

  Kura by znosiła złote jajka.

 

 

A ten ? O kurcze - też nie jest zły .

 


correnacorrena, wasbella102: Bretagne, France We have quite a... | via Tumblr



 

Taka kuchnia to marzenie w stylu shabby chic.

 

:)

 



Dużo takich O !!

 


Shabby Chic Quilts.



Untitled




Untitled


 

I to na tyle. Znając siebie pewnie zmieniłabym jeszcze z parę razy - jest tyle możliwości :)

 






8 komentarzy:

  1. Ten dom pod strzecha, bajka! I ten cudny krzew hortensji!!!
    No i sama powiedz, czy to nie fajna zabawa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabawa przednia :) siedziałam pół dnia przeglądając zdjęcia aż mi się w głowie zakręciło od propozycji na koniec już sama nie wiedziałam co wybrać :)

      Usuń
  2. Mam wiele wspólnego z tymi marzeniami. Taki mały domek, jeden czy drugi mógłby byc mój, też się pobawię. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też bym taką chciała . Marzę o wannie na nóżkach - niestety mam za małą łazienkę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Kura jest rewelacyjna :)
      Dziękuję za odwiedziny - pozdrawiam :)

      Usuń