niedziela, 17 stycznia 2016

Robie sie na blondinke super laske




Postamowiłam że koniec z czarnymi włosami. Wszak z natury jestem jasną blondynką.. W czarnych wyglądam jakoś smutno i staro. Czas na zmianę. Ostatecznie jak mi będzie ohydnie zawsze mogę zmienic juz nie na czarne a na jakiś brąz.





Więc przyjechała do mnie Weronka.
żeby zrobić mnie na blondi. Ale to nie takie siup bo od razu z czarnego blondu nie ma.





**Na razie mam bardzo jasny rudy. Za tydzień już będzie blond. Całkiem dobrze wyglądam - jakby młodziej. Myślę że w blondzie będzie jeszcze lepiej.Przy okazji został wyprany Maciek. I było dużo fajnej rozmowy.Spędziłam fajnie dzień :)

posted from Bloggeroid

11 komentarzy:

  1. No to czekam na zdjęcia w jasnym rudym a potem w blondi, a także Maćka wypranego :p :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobie jak bede blondi bo w rudych nie ma takiego efektu bedzie slabo widac.
      Wypranego Maćka pokażę jutro
      Pozdrowionka :)

      Usuń
  2. No nie wyobrazam sobie Ciebie jako blondiny.
    I do tego jeszcze naturalnej. Ale ponoc blond odmladza.
    Fajnie miec fryzjera na zawolanie, mnie nie stac. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fajnie mieć bo też by mnie nie było stać i bym została przy czarnych bo czarną farbe to ja kłade sobie sama bez problemu. A że byłam naturalną blondynką to widać na moich zdjęciach z młodości - komunia i jak miałam 20 lat

      Usuń
    2. Ale myslalam, ze tak naturalnie Ci sciemnialy, co nierzadko ma miejsce. ;)

      Usuń
  3. Najwazniejsze zebys Ty sie dobrze czuła w wybranym kolorze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - zobaczymy czy bedzie fajnie jak nie ? To zrobie inny :)

      Usuń
  4. Polecam blond ;) a z natury jestem mysi blond, jak tylko skończyłam 18 lat wyfarbowałam się na ciemny brąz i przez jakiś czas byłam zadowolona, ale ludzie mi mówili, ze mnie te włosy postarzają. Teraz robię się na blond i ja się lepiej czuję i bliscy mówią że jakoś lepiej, młodziej ;)

    OdpowiedzUsuń