poniedziałek, 6 lutego 2012

Laura Pausini & Tiziano Ferro - Non me lo so spiegare

Laura Pausini & Tiziano Ferro - Non me lo so spiegare
Moja ulubiona piosenka
---------------------------

Brak mi nieco tamtej atmosfery
Lub po prostu twych białych pleców
I zegara, który nie chodził
W bezruchu od rana do wieczora
Tak jak ja obserwował ciebie.
Nie rozpaczam po tobie
Nie zrobię niczego takiego
Tak, przyznaję, czasami myślę o tobie
Lecz wycofuję się
Już mnie nie dotkniesz
Myślałem tylko, jak bezcelowe jest majaczenie
i wiara, że jest dobrze zimą A ty
Zabierasz swe ciepłe ręce
Nie uściśniesz mnie, nie powtórzysz, że jestem wspaniały
Przypominasz mi, że odżywam w tylu rzeczach..
Domy, książki, samochody, podróże,stronyi z gazet
Nawet jeśli nie znaczę nic, przynajmniej TOBIE
Pozwalam marzyć
A jeśli chcesz, by pozwolić sobie odejść
Wybacz, wiesz, nie chce ci nigdy przeszkadzać
Ale czy możesz mi powiedzieć, jak to się może skończyć?
Nie umiem sobie wytłumaczyć
Nie potrafię sobie tego wytłumaczyć

Głęboka noc i pełnia księżyca
Nie dawały nic poza atmosferą
Ale ubóstwiałem ja i ubóstwiam nadal
Każdy szczegół i powietrze, którego mi brakuje
A jeśli tak się czuję... może to wiosna
wymówka jest mało wiarygodna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz