piątek, 16 marca 2012

Ich Myśli Niepokorne - c.d

"Większość kobiet czyni wszystko, by ich mężczyzna stał się inny. Gdy już się staje, przestają go kochać."
(Marlena Dietrich)





"Jestem samolubna, niecierpliwa i trochę niepewna siebie. Popełniam błędy, tracę kontrolę i jestem czasami ciężka do zniesienia. Ale jeśli nie potrafisz znieść mnie kiedy jestem najgorsza, to cholernie pewne, ze nie zasługujesz na mnie, kiedy jestem najlepsza."
(Marilyn Monroe)






"Piłam, bo chciałam utopić swoje smutki, ale teraz te cholerstwa nauczyły się pływać."
(Frida Kahlo)





"Jestem za blisko, żeby mu się śnić."
(Wisława Szymborska)





"Alkohol szkodzi zdrowiu,
Ale pomaga życiu."
(Agnieszka Osiecka, "Ballada o uczonym Balbusie i przejeżdżającym tramwaju")







"Ja całe życie jestem samotna. Chyba mam to zapisane w swoim życiorysie, w przeznaczeniu (...) Samotność to jest taka dziwna rana i takie małe rozdarte serce, których nie da się ująć w słowa, bo słowa są za ubogie, żeby umieć to nazwać."
(Violetta Villas)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz