poniedziałek, 21 stycznia 2013

Pomysł













Miłego Dnia :)








19 komentarzy:

  1. Faktycznie bardzo pomysłowe te domki i wózki.
    Najbardziej mi się podobał fotel z miejscem dla kota pod spodem! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znalazłam te zdjęcia na stronie FB - jest bardzo dużo takich pomysłowych rzeczy :)

      Usuń
  2. Czego to człowiek nie wymyśli :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba mieć dobrą głowę żeby coś takiego wymyślić

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba mieć głowę , żeby coś takiego wymyślić

    OdpowiedzUsuń
  5. najbardziej podoba mi się obrazek 1 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dom w kształcie buta jest super - bardzo oryginalny :)

      Usuń
  6. Hihi,ale fajne :)
    Najbardziej zdziwił mnie ten dom-but :DD Super :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny pomysł - wyjątkowy - moglabym taki mieć tylko w innym kształcie :)

      Usuń
  7. Rozczuliła mnie butelka z mleczkiem, cieplutkim zapewne, aby kotek się najadł i dobrze czuł ...

    OdpowiedzUsuń