sobota, 2 lutego 2013

Dzisiaj są Moje urodziny




Dostałam na FB fajne życzenia


Życzę Ci, abyś w tym odwróconym, pokręconym świecie potrafiła odnajdywać pewny grunt pod stopami. 
Abyś zawsze wiedziała po co i dla kogo warto żyć 
i o co walczyć. 
Życzę Ci marzeń wielkich i odważnych 
i odwagi by je spełniać. 
Aby to o czym tak marzysz się spełniło, a to co tak kochasz, Twoje było. 
Wszystkiego najlepszego z okazji urodzinek... 


Tak bym chciała jak w tych życzeniach - żeby się spełniło







Lubię to :)





Raczej do tego się stosuje tylko w połowie - jem w urodziny i wtedy kiedy mam ochotę :)






30 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń Retro i samych radości w życiu!!!:))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Lepszych życzeń nie ułożę, więc życzę CI wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego :-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj naj naj :-)
    Zdrowia ,szczęścia, pomyślności ...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego! Mam nadzieję że spędzasz ten dzień z gronem bliskich Ci ludzi i masz całą masę powodów do uśmiechu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym ale nie zawsze się układa. Ale z jedną córką bardzo fajnie spędzam czas.

      Usuń
  6. Wszystkiego najlepszego, przede wszystkim zdrowia, bo jak będzie zdrowie to całą resztę jakoś sobie zorganizujesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego, zdrowia, spokojności, spełnienia marzeń oraz poczucia humoru :-)))


    PS Też mam dziś urodziny hehehe :-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super :))))))))))
      100 lat i spełnienia wszystkich marzeń :)

      Usuń
  8. Wszystkiego najlepszego! Spelnienia marzen :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na urodziny życzymymy Tobie
    By Cię kochały zwierzęta
    te co mówią ludzkim głosem
    i te, co nie
    przez wszystkie dni w roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Niech Ci się spełnią wszystkie skryte marzenia:)
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlpszego w dniu urodzin!!! Dużo tlenu ci życzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och tlen jest mi bardzo potrzebny - dziękuje :)

      Usuń
  12. Świetny post. Miła atmosfera na twoim blogu. Podoba mi się tutaj.
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga. Nowe zdjęcia.
    Jeśli spodobają Ci się moje zdjęcie polub mnie na fan page: https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Będę Ci ogromnie wdzięczna.

    Życzę miłego weekendu. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje - na pewno polubie - pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Piękne życzenia - podpisuję się pod nimi i przesyłam uściski urodzinowe. Wszystkiego dobrego :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dużo, duzo zdrówka życzę i spełnienia wszystkich marzeń! No i jeszcze wygranej w moim candy, losowanie jutro :) Dziękuję za udział w zabawie i pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo - może mi szczęście dopisze - pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń