sobota, 20 kwietnia 2013

Koty,Limeryki i Limeryk od Pantery







Mawiał koci właściciel z Wyrzyska:

        'Ziemia płaska jest jak płytka miska,

        dlatego też kota-

        niecnotę-huncwota,

        gdy raz pójdzie, to już nie odzyskam'.


(Limeryk  - Filip Łobodziński)






"Kocur Knedlik pod Levocą

złości się na  pana  nocą

bo gdy przespać chce się  z panią,

to pan także wchodzi na  nią.

Ale  nie śpi. No to po co?"

 (Limeryk - Franciszek Klimek )







I ostatni limeryk , ale najważniejszy bo napisany dla mnie  przez Panterę.


http://swiattodzungla.blogspot.com/ - polecam - to świetny blog


Bardzo dziękuję - jestem zachwycona :)










19 komentarzy:

  1. :)))
    No, odwazylabys sie nie byc zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ha ha ha - jestem bardzo,bardzo - to pierwszy limeryk o mnie - super :)

      Usuń
  2. Proszę, jakie limeryki są popularne ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo trafne limeryki o naszych milusińskich.
    Pantera ma zmysł obserwacyjny,gratuluję limeryku o sobie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wierszyk otrzymałaś :-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie napisała !!!

    Miło być muzą dla artysty :-))))
    Zawsze podziwiam spostrzegawczych ludzi ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och - bardzo jest miło - nawet się nie spodziewałam więc podwójnie miło :)

      Usuń
  6. kociaki śliczne :)
    a ja moja czarną przybłąkaną kotkę podejrzewam o ciążę :D:D ciekawe ile będziemy mieli kotów hihi


    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny ten limeryk od Pantery :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję - też tak uważam i się cieszę z niego :)))

      Usuń
  8. Drugi mi się podoba ogromnie, uwielbiam takie świntuszące limeryki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To znany poeta z Krakowa - pisze piękne wiersze o kotach :)

      Usuń
  9. TRzeba przyznać, ze fajną zabawę wymyśliła Pantera.
    A limeryki o Tobie innych blogujących niezwykle trafne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Precioso ...fajnie się czyta :) u Ciebie zawsze coś nowego w kocim temacie , super;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. o kotach zawsze poczytac miło a poogladac to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń