wtorek, 15 kwietnia 2014

Pada



 



Pogoda dzisiaj u mnie okropna. Pada. A tu trzeba wyjść z Maćkiem który każdą pogodę lubi. Ale pomyślałam że postoję sobie na dole pod daszkiem. Blok jest ogrodzony więc bezpiecznie mogę Maćka wypuścić bez smyczy. Łaziłam za nim po tym wąskim chodniczku . I było fajnie - on zadowolony - Ja też bo nie zmokłam i nie musiałam łazić gdzieś daleko. Oczywiście póżniej będziemy robić swoje rundki do lasu , ale teraz na dzień dobry tyle wystarczy.

















                                                               Fajny pomysł










11 komentarzy:

  1. Pogoda nieciekawa również i u mnie, niestety ja nie mogę ograniczyć się do krótszego spaceru ze względu na gabaryty i ilości niespożytej energii mojego psowatego. :)
    Pogoda pod psem, czyż nie?

    Pozdrawiam,
    jak-pies-z-kotami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A u nas nie pada ale pochmurno i zimno...
    Maciek do domu!
    Zamrozić chcesz pieska ?? Zgroza !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pogoda poprawia się już na szczęście bo chce się słoneczka .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownego czworonoga macie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wróciłam do domu- zdążyłam przed ulewą i grzmotami ;) Za chwilę sąsiedzi przyprowadzą mi pod opiekę mojego pupila, boi się grzmotów, a ja, jak sobie z jego strachem poradzę- chyba wezmę klucz od Ich mieszkania na wszelki wypadek, bo na swoich "śmieciach" może być spokojniejszy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Musisz Macku plaszczyk deszczowy sprawic, zeby mu futerko nie moklo. Fusel mial taki plaszczyk, bo nie cierpial deszczu, a sikac musial. :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. u nas też niestety deszcz :/
    Ale Maciek się tym nie przejmuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lało wczoraj, leje dziś.
    Ze środy na czwartek ma być - 5 w nocy.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyslij troszke tego deszczu;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Po południu się przejaśniło - od czwartku ma być cieplej a w niedzielę nawet 20 - będziemy miały super święta. Pozdrawiam Was dziewczyny , dziękuję za odwiedziny i życzę dobrej nocy :)

    OdpowiedzUsuń