piątek, 25 lipca 2014

Kocia Testująca Grupa Blogerowa









Utworzyłam na Facebooku nową stronę - " Kocia Testująca Grupa Blogerowa "


Celem grupy jest zrecenzowanie produktów dla kotów przekazanych od firm do testów, polecenie ich i wypromowanie na kocim rynku.Kontakt: kotytestuja@op.pl




 W związku z tym tworzę grupę - jeśli prowadzicie kociego bloga serdecznie zapraszam - kontakt j.w. Warunkiem jest polubienie na Facebooku mojej strony TU - wstawić zdjęcie swoich zwierzaków i napisanie parę słów o nich. A w mailu podanie adresu strony bloga


                Jak stworze grupę ( ilość ograniczona ) zacznę szukać Firm .












Często spotykamy się na różnych blogach z recenzjami produktów danej firmy. Celem tej akcji jest wybranie testerów z pośród osób (blogowiczów) za pomocą ocen ich blogów. Aby było sprawiedliwe oceniane będzie wszystko co się na nich znajduje,także co będzie brane pod uwagę przy wykonywaniu takiej recenzji: wygląd bloga, styl pisania, jakość fotografii itp. Wszystko to po to, aby z jak najlepszej strony ukazać testowane produkty. Ze zgłoszeń wybierzemy kilkanaście osób do testowania .Następnie zgłaszają się do nas chętne firmy z prośbą o sprawdzenie ich produktów i wypromowaniu ich. Wybrany tester otrzymuje wtedy kolejno produkt to testowania wybierany losowo .


26 komentarzy:

  1. Rozumiem ,że to Ty osobiście zakładasz taką grupę ?
    Oczywiście zgłaszamy się :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - założyłam bo zobaczyłam że jest taka strona psia a nie ma kociej . Jak stworzę grupę 10 osób to zaczne szukać firm :)

      Usuń
    2. Extra, podoba mi się pomysł .

      Usuń
  2. Ja już polubiłam stronkę. Chętnie dołączę do projektu :)
    miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam swoją ekipę :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie mój komentarz ? Zgłaszam moją ekipę do testowania :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
    2. Wypisuję się . A dlaczego - to napisałam na PW.

      Usuń
    3. JEŚLI KTOŚ CIEKAWY JEST DLACZEGO AMYSZKA SIĘ WYPISAŁA ? PROSZĘ OTO PRZEBIEG CAŁEJ KORESPONDENCJI NA PW

      Amyszka Kotyszkowa
      29 lipca 15:55
      Wypisuję się z grupy. Proszę usunąć moje wpisy ze strony.
      Widzę Twoją aktywność na stronie ,a nie ma kto odpowiedzieć na mejle ...
      Nie lubię nie mieć wpływu na to co robię więc nie bierz tego do siebie.
      Pozdrawiam.
      Ewa/amyszka


      Kocia Testująca Grupa Blogerowa
      29 lipca 16:37
      OK


      Kocia Testująca Grupa Blogerowa
      29 lipca 16:56
      Nie rozumiem - Ja założyłam tą stronę - Ja zebrałam 165 polubień - Ja będę załatwiać firmy - to mam być nie aktywna ?? na tej stronie ?? - moje zwierzęta też będą testowały - przecież to oczywiste. To jak myslałaś że z boku będą od Was maile i nic więcej ? To pies z kulawą nogą by nie zajrzał na tą stronę. siedzę już dwa całe dni i zbieram polubienia bo od tego zależy czy jakieś firmy się zgłoszą. Wyszukałam już dużo firm do których napiszę - poświęcam się od 2 dni. Myślałaś że wszystko się samo robi ?Tu nie o to chodzi żebyś była gwiazdą na tej stronie tylko zeby znaleść firmy do testowania. Obłęd

      Usuń
    4. Jak już PW na forum publikujesz to od razu tu Ci odpiszę żeby nie powielać :

      Porównałam tylko stronę do tej psiej na FB - Tamta nie prowadzi do bloga prowadzącej. Taka mała różnica , a wiele zmienia ;) Nie ważne już ... Mimo wszystko powodzenia życzę. Będę Wam kibicować ;)
      Mogłaś zrobić kilku administratorów na stronę i nie musiałabyś wszystkiego robić sama. Zdobywanie fanów należy do grupy.
      Ochłoń proszę , doceniam to co robisz jak już napisałam ,ale nie widzę się w tym . To tyle .

      Usuń
    5. Jakoś inne dziewczyny zrozumiały że strona jest moja , i wszystko robię Ja - tylko Ty wyskoczyłaś z pretensjami. Na psiej grupie nie ma kilku administratorów i nie wpisują w informacji żadnych blogów testerów. Po za tym wybierają tylko 5 blogów i po pewnym czasie tym pieciu dziękują i szukają następnych żeby nie byli zawsze ci sami , ale wcześniej napisałaś że nie lubisz nie mieć wpływu na to co robisz - więc rozumiem że zrezygnowałaś. I jeszcze raz napiszę że to Ja zauważyłam że jest psia grupa i pomyślałam że zrobię kocią - i Ja zrobiłam stronę i Ja zapytałam czy nie miałybyście ochoty potestować i zgodziłaś się ale nie przeczytałaś informacji na stronie i regulaminu i w poście też napisałam że wszystko robię sama - tylko szukam testerów a ty masz pretensję ?? chciałaś przyjść na gotowe i zostać administratorem bo nie lubisz jak ktoś tobą rządzi ?? Przecież tu chodzi o testowanie produktów dla zwierząt - chodzi o nasze zwierzęta a nie o ciebie. Chodzi o to żeby sobie trochę ulżyć i jednocześnie rozreklamować jakąś firmę

      Usuń
  5. Fajna inicjatywa :))) masz powera ...pozdrawiam serdecznie;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem czy coś z tego wyjdzie , ale spróbuję :)

      Usuń
  6. A Z francji tez sie mozna zglosic?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy te firmy będą chciały wysyłać za granicę :) , ale można spróbować :)

      Usuń
  7. i ja zgłosiłam swoje stado:) ty jesteś kobita z ikrą, to uda ci się wszystko zorganizować.
    a może wtedy i moim głodomorom coś spadnie z firmowego stołu?

    OdpowiedzUsuń
  8. Chce sie zglosić ale nie radze sobie z zapisem,upał lasuje mi mózg. Poproszę o pomoc córkę. Świetnie to wymysliłas,mam sporo pyszczków do wykarmienia i zastrzyk karmy co jakis czas byłby dużą ulgą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zostałaś przyjęta . Polub stronę na FB i na tej stronie wstaw zdjęcia swoich kotów. Jak jakaś firma się zgłosi to powiadomię. Na razie staram się żeby na tej stronie coś się działo i żeby było dużo polubień.

      Usuń