poniedziałek, 28 lipca 2014

Dzisiaj tylko Dzień Dobry :) i Zrób to sam :)



 



Jest taki upał. Bardzo żle go znoszę. Dzisiaj ma być 32 i tak ma być cały tydzień  Zwierzaki też żle to znoszą. Mam  znowu Otisa w domu. Upatrzył sobię Cebule - bardzo się nie lubią. Oti cały dzień szczeka a Cebula syczy. A mnie boli głowa od tego jazgotu. Bardzo lubię tego psiaka , ale on jest taki krzykliwy - prawdziwy york. Mój Maciek jest bardzo spokojny i nie szczeka ( dziwne )










Maciusiowi jest gorąco - przydałby się basen z wodą . Dzisiaj go zmoczę trochę pod prysznicem









A Cebula chodzi wściekły i sobie myśli - kiedy ten OTI pojedzie do swojego domu !! Nie wiem czemu Oti wybrał sobie Cebulę ?? bo inne koty lubi.








Fajny pomysł :)







13 komentarzy:

  1. Czyli trafiła kosa na kamień: Otis i Cebula :P :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Cebula to kot z charakterem...
    A Oti pewnie się nudzi...
    Współczuję hałasu...
    Głaski dla Maciusia !
    Dla Oti ostrożne głaski :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdyby Cebulowy wzrok mogl zabijac, Oti dawno juz padlby trupem. Widac, ze kot jest wsciekly jak szatan. :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cebula jest wściekły jak nic . Ma już go dosyć i Ja chyba też. Dał wszystkim popalić. A taki malutki , śliczniutki :) Kocham tego psiaka ale teraz to i mnie wkurzył :))

      Usuń
  4. Maciuś to prawdziwy słodziak! Ja mam yorczkę i niestety jest hałaśliwa potwornie:)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tak jak Oti - ale to pies mojej córki - nie jest przyzwyczajony do kotów i pewnie tak ujada :)

      Usuń
  5. Mój york też ciągle zaczepia i też takie ruchy ma.Kochane zwierzaki.
    Poczuj dotyk uśmiechu
    I miej piękny dzień,
    Idź w ten dzień bez pośpiechu
    Podejmując jego grę.
    Życzę.
    Na niebie i w sercu słońca,
    a na twarzy
    uśmiechu bez końcaڿڰۣ◕

    __________(¯`:´¯)
    ______ (¯ `·.|/.·´¯)
    _____ €(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    _____€€ (_.·´/|`·._)€€€€€
    ____€€€€€ (_.:._)€€€€€€€€
    __€€€€€€_||_€€(¯`:´¯)€€€€€
    __€€€€€__||_(¯ `·.|/.·´¯)€€€
    ___€€€___|(¯ `·.(۰۪۪۫۫●۰).·´¯)€€
    ____€€___||.€(_.·´/|`·._)€€
    _____€___||€€.(_.:._)_€€ ****
    _( ____¤ۣۜ๘¤ّۣۜ_____/)___/)__¤ۣۜ๘¤ّۣۜ
    ¤ۣۜ๘¤ّۣۜ¯¯¯¯¯(/¯¯¯)¯¯¯¯¯¤ۣۜ๘¤ّۣۜª“˜¨“¨˜

    ŻYCZĘ MIŁEGO I SPOKOJNEGO NOWEGO TYGODNIA.
    POZDRAWIAM:):):)

    OdpowiedzUsuń
  6. zawsze się zastanawiałam jak zrobić takie serce na kawie :D dzięki
    ooo takkk grzeje!

    OdpowiedzUsuń