środa, 22 kwietnia 2015

Takie tam .....

**





Ach Wiecie jakoś ostatnio mam duży dół. Nic mi się nie układa. Nic mi się nie chce. Ratuje mnie mój optymizm ze jakoś to będzie że głowa do góry itd. Strasznie zawiodła mnie najbliższa osoba. Trwa to już od dłuższego czasu - myślałam że coś się zmieni . Dobrze że mam Weronkę i moje zwierzęta. A wiecie ? Od małego lubię marzyć i mam to do dziś - idę z Maćkjem na spacer i marzę sobie o różnych rzeczach i idę daleko daleko a potem patrzę - i O RANY gdzie Ja jestem ?? Pomaga mi też czytanie - przenikam wtedy do innego świata i jest mi dobrze. Z książkami tak mam od młodych lat jak mi było źle to do pokoju coś słodkiego , książka i odpływałam. Taka romantyczka - zostało mi to dl dziś. Pa.
< />

posted from Bloggeroid

Pisałam ten post wczoraj wieczorem a dzisiaj od rana jest pięknie, słonecznie

Patrzę na wszystko inaczej - wszak jestem optymistką i od rana mam dobry humor. Miłego Dnia :)

12 komentarzy:

  1. Masz tez nas i wiesz dobrze, ze jak Ci zle, to wal jak w dym. :)
    Nasze slonko poszlo sobie do Was, u nas pochmurno i sie zanosi, pewnie bedzie padac.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i dziękuję ale czasami to tak boli bo chowasz całe lata by pózniej być traktowaną jak gówno ech...

    OdpowiedzUsuń
  3. nie poddawaj się i mimo wszystko nie trać wiary w ludzi. a na poprawę humoru zapisz się u mnie na candy, do wygrania kołnierzyk:-))))) pozdrawiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Probuje i nie poddam się bo mimo wszystko jestem silna.
    Zaraz zajrze .
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Grażynka, tupnij nogą i powiedz sobie: "dość użalania się nad sobą, życie bowiem jest zbyt piękne, by tracić energię na coś, co przeminie" Ps. resztę na priv na fb. Buziam i trzymam kciuki za Twój optymizm :))) <3

    OdpowiedzUsuń
  6. No cóż wdzięczność dzieci,jak łaska pańska,na pstrym koniu jeżdzi a jajo mądrzejsze od kury. A książki są najlepszym lekarstwem na pogodę i niepogodę. Głowa do góry,optymistko,świat bywa czasem piękny i życie też!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak - swiat jest piękny szczegolnie dzisiajCudowny dzień.
    Kupilam dwie ksiąźki - jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymaj się ciepło, będzie lepiej, tylko trzeba w to wierzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie martw się ! - przyroda i zwierzaki to najlepsze lekarstwo na smutki - też tak czasami mam ..... pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń