poniedziałek, 11 stycznia 2016

Maciek c.d




**Maciuś czuje sie już dobrze. Po głodówce ma duży apetyt ale staram sie mu jeszcze za dużo nie dawać.

Trochę wczoraj poczytałam o zdjęciu kamienia. I żeby to zrobić pies musi być całkowicie zdrowy. Trzeba mu zrobić badanie krwi żeby sie upewnic czy serduszko jest ok itd. Bo chodzi o narkoze żeby mu się nic nie stało i żeby wiedzieć jaką dawke podać. No i sie wkurzyłam bo ten mój Wet już dzisiaj chciał zdejmowac kamień nie robiąc żadnych badań. Poza tym myślę ze Maciek jest jeszcze osłabiony po antybiotyku, chorobie. Chyba poszukam innego lekarza.



posted from Bloggeroid

10 komentarzy:

  1. To ja jestem madrzejsza od tego Twojego weta, bo jemu zdaje sie sa w glowie tylko pieniadze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę. Jakbym jego posłuchała to jeszcze mogłabym zrobić Maciowi krzywde.
      Ale zdejme ten kamień jak bedę pewna że jest zdrowy i na pewno u innego lekarza

      Usuń
  2. Tez tak pomyslałam .... o tym wecie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie! My będziemy Dyziowi na wiosnę zdejmować kamień i mimo, że jest to młody kot, weterynarz powiedział, że badania krwi są niezbędne, bo musi być pewien, że zwierze jest zdrowe. Sam zabieg ma charakter kosmetyczny, ale narkoza to narkoza... Trzeba wykluczyć choroby serca, ale też np. chore nerki.... Dobrze, że Maciuś czuje się już dobrze, ale kilka dni Was nie zbawi, ja bym pozwoliła mu jeszcze dojść do siebie po antybiotyku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wytrwałości i powodzenia :))) Pozdrawiam serdecznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli czas na zmianę weta! Zdrówka dla Maciusia! :)

    OdpowiedzUsuń