piątek, 8 lipca 2016

Konkursy

Pisze w związku z pewnym konkursem na facebooku. dziewczyny miały w parę dni straszliwe ilości lajków a za przeproszeniem gówniane zdjęcia i jedna z nich wygrała. Zrobił się szum że dlaczego ?? I takie tam. A Ja myślę że
nie powinno być konkursów na lajki bo jak wiadomo bardzo łatwo jest je zdobyć. Jest pełno stron takich jak "dajemy lajki" " klikamy lajki" i nie trzeba za nie płacić po prostu jest to na zasadzie wymiany ty klikasz mi ja klikam tobie. Ja już raczej nie borę udziału w takich konkursach bo z góry wiem że nie wygram a nie chcę oszukiwać. Dużo nowych firm korzysta z tego - ogłasza konkurs i w krótkim czasie ma rekordową ilość polubień. To samo jest z zakładaniem strony. Moja strona Retro,Koty i Pies ma 90 parę polubień ale jakbym chciała weszłabym w stronę klikania i bym miała 10 razy tyle ALE PO CO?






Przyznam się bez bicia że jakieś 2 lata temu skorzystałam z takiej strony - wzięłam udział w konkursie i wygrałam. Było to bardzo uciążliwe i zaśmieciłam sobie profil nowymi osobami , reklamami itd Pomyślałam - ostatni raz - nie warto - za dużo roboty - no i to oszukaństwo. Wprawdzie zdjęcie miałam zajebiste to takich wyrzutów sumienia nie miałam. Ale konkurs trwał miesiąc a nie tylko ja byłam taka sprytna - narobiłam się jak głupia. Nigdy więcej ❗❗❗







Miłego dnia 💚💗💚💗


💚💚💚
posted from Bloggeroid

4 komentarze:

  1. Konkurs konkursowi nierówny i nie we wszystkich warto brać udział...
    Ja na FB wpadam po wiadomości i na tyle mi wystarczy.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, w tych konkursach nie wygrywają na ogół najlepsi, ale ci, którzy mają więcej znajomych i to jest żenada !

    OdpowiedzUsuń
  3. To prawda. Ja już nie biorę udziału bo i tak wiem że nie wygram

    OdpowiedzUsuń