niedziela, 1 grudnia 2013

Święta, prezenty ....






 

 

Już niedługo  za momencik za chwileczke :)

 

 







 

 

Zobaczyłam na stronie " Z pazurem " BUTIK 

zajrzałam , przepadłam i zakochałam się w domku , ale jak zobaczyłam cenę to z trudem , ale się odkochałam :(  To jakaś firmówka - nie znam firmy. Nawet jakbym kupiła ten domek to moje koty zniszczyłyby go w parę dni  - zrobiłyby z niego sobie drapak , Cebula by go pogryzł - szkoda kasy.

 

 

 

                                 Domek 310 - 350 zł





Jednak polecam ten portal - jest tam nie tylko butik , ale też dużo ciekawych artykułow o kotach i psach

26 komentarzy:

  1. Oj tak, gorący okres się zbliża... Domek cudny, ale fakrycznie szkoda żeby się zniszczył... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny! gdybym była pewna,że Kocia w nim zamieszka,zacisnęłabym pasa i wysupłała te 350. Ale zaraz zajrzę na tę stronę Z pzaurem!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzialam juz te domki, bo zagladam na te strone, ale i dla mnie cena jest zaporowa. Moze by tak samemu uszyc?
    A Simon, jak zwykle wymiata!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo lubię Simona. Uszyć ? bardzo chętnie , ale nie umiem. Chyba zostanę przy pudełku :)

      Usuń
  4. Domek super, tylko jest prawdopodobieństwo że kotu się nie spodoba ;) i wybierze pudełko z domku.
    Podoba mi się ta strona, nie znałam wcześniej więc dzięki za linka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie - bo to co nam się podoba nie znaczy że spodoba się kotu :)

      Usuń
  5. Ja odkąd mam więcej kotów nie mam choinki - ozdoby mam powieszone w oknie i na ścianach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja już też czuje Święta i Nowy Świat już wystrojony świątecznie i centra handlowe (uwielbiam świecące lampki!!!!) w tygodniu idę na zakupy, w dzień, tłumy nie działają na mnie mobilizująco ;) miłej niedzieli Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nowy Świat zawsze pięknie wygląda a w Święta najpiękniej :)
    Miłej Niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja już wczoraj zaczęłam dekorować mieszkanie i tworzyć świąteczny nastrój.
    Ciekawe, którą ozdobę tym razem stłucze kocur.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie , ale pewnie za jakieś parę dni zacznę :)

      Usuń
  9. Mój kocur na pewno by w takim domu nie zamieszkał, ale podejrzewam o to moje maltanki ;-)
    A Masza ma takie zdjęcie, zrobione w wigilię, w czapce Mikołaja - uwielbiam to zdjęcie!
    Już nie mogę się doczekać świąt!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. pierwsza fotka przesłodka :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten domek, ale niestety cena powalająca! Takie cudo też by od razu zostało poszarpane przez moje nicponie... zostają więc kartonowe domki, których nie szkoda, jak się zużyją ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ceny porażające po prostu :)
    Fakt, że te domki nie bardzo do zabawy dla prawdziwego kocurro ..
    Ale stronka fajna, warta zajrzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strona bardzo ciekawa - warto zaglądać bo jest dużo artykułów o kotach i psach :)
      W Butiku ładnie , ale drogo :)

      Usuń
  13. jak wygram w totka to kupie mojemu kotu dom... :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Chyba ja też zacznę grać :))))))

    OdpowiedzUsuń