poniedziałek, 9 grudnia 2013

Swiss Vital dba o nasze koty

 

 

 

 

 

Jakiś czas temu poproszono moje koty o przetestowanie nowej mokrej karmy. Oczywiście moje koty były zachwycone i chętnie się zgodziły. Przedstawiam Wam nowy sklep Swiss Vital.

 

 

 

 

 

Dostaniecie w nim między innymi hipoalergiczne karmy dla kotów ze strusiną, małżami i kurczakiem, które to składniki z pewnością zadowolą podniebienie nawet najbardziej wymagającego czworonoga.

 

 


 

 

Jedzenie bardzo smaczne. Wspaniały zapach. Koty jadły z przyjemnością nawet pies spróbował - musiałam go zabrać bo tak mu smakowało że zjadłby wszystko. Trochę cena mnie ścieła z nóg bo za 85g .... 4,65 zł. Mam cztery koty to dla mnie duży wydatek. Ale mimo to bardzo polecam głównie tym kotom które mają dolegliwości żołądkowe i są podatne na alergie pokarmowe - czasami lepiej więcej zapłacić i mieć zdrowego kota.



  

 

Bardzo dziękujemy firmie Swiss Vital i pani Ilonie Szcześniak za możliwość przetestowania pokarmu . 

 

 

 

 



12 komentarzy:

  1. Nie slyszalam jeszcze o tym producencie i nie widzialam u nas w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz wejść do ich sklepu tam jest wszystko napisane. Podobno już od wielu lat są na rynku. W sklepach też nie widziałam ale może sa do kupienia u weta no i w sklepie internetowym

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Myślę że wszystkie lubią - moje są uzależnione od kranu ha ha :)

      Usuń
  3. Cebula wygląda na zadowolonego :-D
    Jak hypoalergiczne to też byśmy chętnie przetestowali ;))

    Fajny wodopój mają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo im smakowało - dostałam 8 saszetek i ha ha poszły na raz :)
      Wejdz do sklepu - tam jest więcej napisane na ten temat :)
      Pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Cebula chyba zachwycony jedzeniem, bo znów boska mina :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak szczerze ? On każdym jedzeniem jest zachwycony hi hi :)

      Usuń