wtorek, 23 lipca 2013

Jestem szczęśliwy :)














Miłego Dnia :)


18 komentarzy:

  1. Przekochany psiaczek. Yorki są cudne.
    W mojej rodzinie mają już drugiego. Ale fantastyczny był pierwszy, którego nazywaliśmy 500 zł, gdyż tyle ich kosztował. Yorkuś był rewelacyjny i jak się pojawialiśmy witał się niezwykle sympatycznie. Mam jego zdjęcie jak zagląda do łóżeczka najmłodszej pociechy siostrzeńca. Niestety zniknął i nie wiadomo co się z nim stało.)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem piękny i szczęśliwy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że taki jest - szczególnie jak się z nim bawię, ale humorki też miewa :))

      Usuń
  3. Piesek szczęśliwy i mi jakoś tak cieplej na sercu od tych fotek :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że jest szczęśliwy i moje koty też. Trochę szkoda że nie wszystkie zwierzęta tak mają i to mnie denerwuję no ale nie możemy wszystkich uszczęśliwić - możemy w miarę możliwości pomagać :)

      Usuń
  4. Teraz dzień na pewno będzie miły. Cudny psiaczek. Promienieje szczęściem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szczescie widac w oczach i na pyszczku na kazdym jednym zdjeciu. Kilka kilo szczescia na czterech lapkach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jest zawsze wesoły i bardzo kochany. Humorki też ma. Na spacerach robi ze mną co chce. Ja idę w prawo on chce w lewo itd. :)))

      Usuń
  6. Widać że szczęśliwy :-))
    Świetny jest :-D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pewnie Maćku! Wśród tylu kotów nie można być nieszczęśliwym!! ;)))

    OdpowiedzUsuń